Aktuální obsazenost 15
Minimální počet studentů15Maximální počet studentů40
Místo konáníKarviná
Budova SU OPF, Univerzitní nám. 1934A111
Další informace
Nákup kurzu od 15.08.2023 Nákup kurzu do 26.09.2023 Výuka od 26.09.2023 Výuka do 12.12.2023 Splatnost do 26.09.2023
Informace k platbě
Posluchači s nárokem na starobní důchod: 700,- Kč/semestr Ostatní posluchači: 1 000,-Kč/semestr
26. 9. 2023 – 12. 12. 2023
ÚTERÝ 14.45 – 16.15 hod
12 týdnů (12 přednášek x 2 vyučovací hodiny)
• věk nad 50 let
• předpokládá se ukončené středoškolské vzdělání (není podmínkou)
• Podání přihlášky elektronicky prostřednictvím portálu CŽV www.czv.slu.cz
• zaplacení poplatku nejpozději do zahájení kurzu
Výše poplatku: Posluchači s nárokem na starobní důchod: 700,- Kč/semestr Ostatní posluchači: 1 000,-Kč/semestr
Způsob úhrady:
• převodem na účet SU OPF, č. ú.: 101285316/0300, VS 630367
• v hotovosti pokladně SU OPF
Termín: do zahájení kurzu
Důležité upozornění!Na studium U3V finančně přispívají svým občanům tato města a obce:
Statutární město Karviná- částkou 300 Kčpro posluchače s nárokem na starobní důchod
Město Orlová- částkou 300 Kčpro posluchače starší 55 let
obec
Petrovice u Karviné-
částkou 300 Kč pro všechny posluchače U3V
Posluchači výše uvedených obcí hradí poplatek SNÍŽENÝ o částku 300 Kč.
Pro nárok na příspěvek je třeba vyplnit příslušnou žádost a odevzdat ji nejpozději do zahájení výuky na podatelně SU OPF.
Žádosti ke stažení zde: KARVINÁ ORLOVÁ PETROVICE
Na žádosti podané po stanoveném termínu nebude brán zřetel a posluchač uhradí poplatek v plné výši.
Minimálně 60 % účast na přednáškách
Závěrečný test1. Krizová komunikace. Podstata. Psychologie krizových situací.
2. Druhy emočních stavů a jejich odraz v konkrétní situaci.
3. Potřeby a reakce lidí v krizových situacích.
4. Zaměstnanci v krizové komunikaci, internetová krizová komunikace Správné nastavení krizové komunikace v krizové situaci. Krizová webová stránka, úloha sociálních médií.
5. Úloha médií v krizové situaci.
6. Krize a její následky.
7. Asertivní komunikace.
8. Vyjednávání v krizových situacích. Charakteristika, definice, praktické příklady. Podstata vyjednávání, druhy vyjednávání, praktické příklady.
9. Jak rozpoznat rizika krizové komunikace.
10. Správné použití mediálních prostředků. komunikace.
11. Krizová komunikace v sociální oblasti, krizová komunikace ve složitých životních situacích Druhy, způsoby zvládání, aspekty ohrožení. Podstata, druhy, praktické příklady.
12. Krizová komunikace ve složitých životních situacích.
• jak nejlépe rozpoznat mediální produkt a jeho poselství,
• jak pracovat s emocemi ve složitých situacích,
• jak reagovat na druhé
• jak se chovat při konfliktu,
• jak rozpoznat agresi, pasivitu a asertivitu,
• jak rozpoznat manipulativního jednání.
Vymětal, Š., 2009. Krizová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s.. ISBN 978-80-247-2510-9.